۱۳۸۹ مهر ۲, جمعه

CAPACITY



ظرفیتم در جذب نیکی ها به اندازه ادراکم از دریافت پلیدی هاست: کم.
خوش است برایم که به لبخندی لبریز می‌شوم و منتهای خوشی ست که به نیکی‌های خرد و کلان، مهربانی‌های ناتمام و محبت‌های مکرر؛ پر و خالی.
این روزها بیش از هرزمانی جسم ِ روح را به شربت عشق تر کرده‌ام، آنقدر محبت نوشیده‌ام که تا هزاران بار ِ دیگر زندگی، از حلاوت عشق اشباعم. با این وجود همچنان در کنه این تن و کنج این دل چیزی در قلیان است. قلیان نهری که به دریای مهر ِ مهربانان راکد نخواهد ماند.
خوشا که گاه خوشبختی، قناعت به همین قلیان‌های زیاد و کم ِ بی‌پایان است.

پی نوشت:
تابستون تموم شده و خشکی ِخفیفِ برگِ درختا هم خواسته نخواسته خزونی می‌شن و می‌ریزن. اما خشکی گلبرگای اینجا، همیشه پرطراوتن و از درخت خاطرات من نمی‌ریزن... ممنونم سرور واسه طرح خوشی که برای اینجا ریختی.

۱۱ نظر:

Unknown گفت...

اوووووووووف
بالاخره تونستیم پستِ جدیدی هم اینجا بخونیم
چه باحال شده اینجا

Unknown گفت...

تا دنیا دنیاست و زندگی جریان داره، همیشه در حال نوشیدن محبت باشی و روحت به شربت عشق تر باشه.

این محبت ها هم نتیجه محبت های خودت هستن که به صورت خفیف تر به سمت خودت برمیگردن.

Unknown گفت...

من الان دلم ازون اسمارتیزا خواست
من اسمارتیز میخواااااااااااااااام

اون سروری که گفتی منظورت همون شادی و خوشی بود دیگه. اشتباهاً اون سروری که من میشناسم که نبود!؟!؟میدونم منظورت اون نبود!!:دی

Unknown گفت...

خب من الان که دقت کردم دیدم مثکه دو هفته پیشم اینجا پستی آپ شده بود که از دستمون در رفته بود
در هر صورت چون من ندیده بودمش الان خوشحالی در میکنم از خودم

در ضمن
اول و دوم و سوم و چهارم هم، خودم!!:دی

حیاط خلوت گفت...

ظرفیت و ادراک شما خیلی بیشتر ازین حرفاست خانوم.. خیلی بیشتر..
ظرفیت درکت به اندازه وسعت دستات برای بخشیدن.. هر کی بیشتر می‌بخشه، بیشتر هم دریافت می‌کنه.
خوب که باشی، خوبی می‌بینی و تو خیلی خوبی...

بابت پینوشت هم بگم که قابلی نداشت هیچ کار مهمی نبود. مبارکت باشه :*:ایکس

حیاط خلوت گفت...

سینا
هر سروری دیدی، منظور منم. اینو یادت باشه :دی

مجذور یک بی نهایتِ عجیب گفت...

*سینا:
- آره سینا اینجا هر صدسال یه بار به روز میشه
- بعد هم مرسی از حرفای خوب خوبت، منم امیدوارم جز محبت نبینی و نچشی
- و بازم مرسی؛ شما خودت خوب می بینی؛ مگر نه من شانس آوردم که آدمای خوب دورم زیادن؛ یکی شون هم که خود شما
- ببینم مگه تو این اسمارتیزارو می بینی؟ من که خودم نمی بینم؛ رو این حساب همه اون شیشه مال تو ؛)
- اینم بدون یه سرور بیشتر تو دنیا نداریم که البته همه اون شادی و خوشی هم توش خلاصه می شه. به قول سرور اینو یادت باشه :دی بهههله ؛)
- واسه کسب مقام در اول بودنت شکی نیست اما دوستانه بگم: اینجا سرو دست نشکن؛ آبروی خودت به خطر میفته؛ اقلا یه جایی رو سند بزن که برو بیایی داشته باشه ... :دی
.
.
* سرور:
وقتی می گم جنبه ندارم قبول کن بانو ... بابا من الان بیهوش میشمااا با این حرفاتون ؛):×
من هنوز تو هضم خوبی و بدی موندم؛ چه برسه که بخوام خوبی و یدک بکشم... ولی واسه فهمش یه دونه سرور دارم که تو خوبی لنگه نداره... یه دونه ای :* :× >:D<

2nya گفت...

ای معصومه!بکوش نیکی در نگاه تو باشد، نه در آنچه به آن می نگری
با اندکی تلخیص از برادرمون آندره ژید فقید

2nya گفت...

این بک گراند چقدررررر خوبه:ایکس
خدا عمر بده این بلاگر رو که بالاخره دو تا بک گراند جدید اضافه کرد
ادم میاد وبلاگاتونو باز می کنه دلش شاد میشه

مبارکهههههههههه
>:D<

Unknown گفت...

یه بار دیگه خودمو معرفی میکنم، من سینا هستم، شما خودتی:دی

آخ جووون همه اسمارتیزا مال من شد.
اونارو با فیلتر شکن میبینم.

مجذور یک بی نهایتِ عجیب گفت...

*دنیا:
:)) به روی چشم ای دنیا :* >:D<
تو هم میای اینجا یه دنیا دل من شاد میشه :* :× مرسی